A Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (a továbbiakban: Hatóság) tájékoztatja Tisztelt Ügyfeleit, hogy 2024. május 06-án 22:30 órától 2024. május 07-én 01:00 óráig a Hatóság Adatvédelmi Tisztviselő Bejelentő Rendszere, valamint Adatvédelmi Incidensbejelentő Rendszere a Hatóság weboldalának - www.naih.hu – tárhelyszolgáltatója által tervezett szerver-karbantartás miatt nem lesz elérhető.
A Hatóság Adatvédelmi Tisztviselő Bejelentő Rendszerébe az üzemszünet időtartama alatt új bejelentés nem tehető. A korábban tett bejelentés törlését az elektronikus ügyintézésre kötelezett adatkezelő/adatfeldolgozó a Hatóság hivatalos elektronikus elérhetőségén, az elektronikus ügyintézésre nem kötelezett adatkezelő/adatfeldolgozó a Hatóság hivatalos elektronikus elérhetőségén túl postai úton is kezdeményezheti.
A Hatóság Adatvédelmi Incidensbejelentő Rendszerébe az üzemszünet időtartama alatt teljes, szakaszos bejelentés nem tehető és a bejelentés módosítása nem lehetséges.
Az adatvédelmi incidens bejelentésére szolgáló formanyomtatvány a https://magyarorszag.hu/szuf_ugyleiras?id=677fd980-c54b-4646-84ee-13753e3a55ad linken érhető el, melyet
- az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló törvényben elektronikus ügyintézésre kötelezett ügyfél, valamint az elektronikus ügyintézést önkéntesen vállaló ügyfél, a törvényben meghatározott elektronikus úton (pl. hivatali tárhelyen, vagy cégkapu, ügyfélkapu birtokában e-Papír szolgáltatáson keresztül)
- elektronikus ügyintézésre nem kötelezett ügyfél (pl. természetes személy) az a) pontban foglaltakon túl postai úton, a Hatóság levelezési címén (1363 Budapest, Pf. 9.)
nyújthat be.