A Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (a továbbiakban: Hatóság) tájékoztatja Tisztelt Ügyfeleit, hogy 2024. június 18-án 22:30 órától 2024. június 19-én 01:00 óráig a Hatóság honlapja, ennek következtében az Adatvédelmi Tisztviselő Bejelentő Rendszer, valamint Adatvédelmi Incidensbejelentő Rendszer a Hatóság weboldalának - www.naih.hutárhelyszolgáltatója által tervezett adatbázisszerver frissítése miatt nem lesz elérhető.

A Hatóság Adatvédelmi Tisztviselő Bejelentő Rendszerébe az üzemszünet időtartama alatt új bejelentés nem tehető. A korábban tett bejelentés törlését az elektronikus ügyintézésre kötelezett adatkezelő/adatfeldolgozó a Hatóság hivatalos elektronikus elérhetőségén, az elektronikus ügyintézésre nem kötelezett adatkezelő/adatfeldolgozó a Hatóság hivatalos elektronikus elérhetőségén túl postai úton is kezdeményezheti.

A Hatóság Adatvédelmi Incidensbejelentő Rendszerébe az üzemszünet időtartama alatt teljes, szakaszos bejelentés nem tehető és a bejelentés módosítása nem lehetséges.

Az adatvédelmi incidens bejelentésére szolgáló formanyomtatvány a https://magyarorszag.hu/szuf_ugyleiras?id=677fd980-c54b-4646-84ee-13753e3a55ad linken érhető el, melyet

  1. az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló törvényben elektronikus ügyintézésre kötelezett ügyfél, valamint az elektronikus ügyintézést önkéntesen vállaló ügyfél, a törvényben meghatározott elektronikus úton (pl. hivatali tárhelyen, vagy cégkapu, ügyfélkapu birtokában e-Papír szolgáltatáson keresztül)

  2. elektronikus ügyintézésre nem kötelezett ügyfél (pl. természetes személy) az a) pontban foglaltakon túl postai úton, a Hatóság levelezési címén (1363 Budapest, Pf. 9.)

nyújthat be.

A Hatóság ügyfelei megértését kéri!